Sessions
|
Durada
|
Unitat didàctica
|
|
2
|
Sabem
què és el teatre?
|
Buscar informació i confeccionar presentacions sobre el teatre.
|
|
2
|
Improvisem
|
Dinàmiques
per perdre la vergonya
|
|
1
|
60’
|
El
Raspall de Pere Calders
|
Llegir
aquest conte (text narratiu)
|
2
|
60’
|
Escrivim guions teatrals
|
Passar
un text narratiu a conversacional (teatral)
|
2
|
Qui és
qui?
|
Tria
dels personatges
|
|
2
|
Aprenem
a dominar la veu
|
Tècniques
de veu
|
|
4
|
Ens
aprenem el guió
|
Memorització
i assajos
|
|
1
|
Som
decoradors, músics, maquilladors...
|
Cercar decorats, música, vestuari, maquillatge...
|
|
1
|
60’
|
Els
‘teatrets’
|
Construcció
de petits teatres
|
2
|
Ens
posem a prova
|
Últims
retocs i estrena de l’obra
|
Objectius específics
· Aprendre el vocabulari teatral.
· Potenciar les habilitats expressives.
· Fomentar
i desenvolupar la comprensió oral i escrita.
· Promoure
la convivència i la cohesió del grup.
· Potenciar
el treball cooperatiu entre els alumnes.
· Aprendre a dissenyar decorats de manera
col·laborativa.
· Aprendre a dissenyar disfresses i
maquillatges.
· Prendre consciència del cos i aprendre a
utilitzar-lo per expressar-se.
· Valorar les diverses tasques que hi ha en una
funció teatral: actors, director, maquillatge, música, il·luminació, decoració,
attrezzo...